Dags att sova

Hej, nu är det dags att sova. Det har gått två timmar sedan jag senast skrev och jag har faktiskt fått mycket gjort under den tiden. jag har fixat med en massa småsaker. Sådant man måste fixa för att livet ska kunna fungera. Nu är jag dock mycket trött och måste sova. Om jag inte sover nu, kommer jag inte få något gjort ikväll. Jag kommer bara gå runt som en zombie och inte göra något vettigt och det är hemskt frustrerande. Jag ska vara nöjd med de senaste två timmarna. Det har varit två bra timmar. Jag ska vara nöjd. På måndag ska jag plugga, det får jag inte glömma. Det måste jag tänka på hela tiden. Jag vill skicka ett mail till Erika. Nu, som sagt, ska jag ta en bok. Jag läser lite i den och sedan somnar jag när jag känner att jag ska det. Var det något mer nu? Nej, det var inget mer, vad jag kommer på. jag har duschat och gjort saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0