Bra jobbat på kvällen!

Nu på kvällen gick det mycket bra för mig. Jag fick mycket gjort under de två sista timmarna nu här. Fixade en del saker och skrev några mail. Skrev till SB och det gjorde jag bra. Skrev om GB. Skrev på ett bra sätt om GB. Skrev precis som det är. Det vill jag skriva här sedan. Ska försöka göra det. Inte nu. Ska till det där biblioteket igen imorgon. Det blir plugga, plugga, plugga om antisemitismens olika grader. Mycket intressant. Tack Röhl! Nej, nu kommer jag inte på fler viktiga saker. Ska bara försöka rensa upp bland tankarna och lägga dem i ordning. Nu ska jag gå och lägga mig och sedan ska jag sova länge. Imorgon går jag upp och duschar och sedan drar jag till det där universitetet. Väskan är ju redan packad. Det kommer att gå mycket bra imorgon. På fredag ska jag klippa mig. Så är jag fin i jul och det kommer att uppskattas, det vet jag. Nu blev det en massa dumheter. Mailade även ett bra mail till LG i Stavanger/Bergen. Han har väl flyttat? Vet inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0